برپایی نمایشگاه " من و کودکم " در کانون فرهنگی هنری شهدای بالا جورشر
برپايي نمايشگاه " من و کودکم " در کانون فرهنگي هنري شهداي بالا جورشر

برپایی نمایشگاه " من و کودکم " در کانون فرهنگی هنری شهدای بالا جورشر

ادبي از برپايي نمايشگاه " من و کودکم" در قالب طرح لشکر فرشته‌ها در کانون فرهنگي هنري شهداي بالا جورشر لشت نشا خبرداد.
شناسه خبر : 59876 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری کشور از مساجد گیلان، زهره ادبی با اشاره به اجرای طرح لشکر فرشته‌ها در کانون فرهنگی هنری شهدای بالاجور شر لشت نشا اظهارکرد: در قالب این طرح برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت مقام مادر و ترویج فرهنگ احترام به والدین در کانون برگزار شده است.

 

وی به برگزاری نمایشگاه "من و کودکم" در کانون اشاره و اظهار کرد: برنامه‌ها در قالب این نمایشگاه و با حضور مادران و کودکان اجرا شده است.

 

 

مدیر کانون شهدای بالاجورشر ادامه داد: حلقه صالحین کودک و نوجوان با رویکرد جهاد تبیین در حاشیه نمایشگاه و با حضور مربی تربیتی برگزار شد.

 

وی با اشاره به تشکیل گروه سرود کودکان در کانون شهدای بالاجور شر اظهارکرد: اجرای گروه سرود کودک و نوجوان در حاشیه نمایشگاه با هدف حمایت از سرودهای کودکانه و با محتوای انقلابی و در خور ذائقه نسل جدید از دیگر برنامه‌ها بوده است.

 

 

وی از برپایی کلاس حفظ قرآن ویژه رده سنی کودک و نوجوان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تربیت حافظ قرآنی خبرداد و گفت: تقویت روحیه فرزند پروری اسلامی و سبک زندگی اسلامی همراه با بازی و سرگرمی ویژه مادران و کودکان از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

 

وی اذعان کرد: همچنین کلاس آداب اجتماعی ویژه رده سنی کودک و نوجوان همراه با بازی‌های ویژه کودکان جهت تقویت روحیه کار تیمی و گروهی از دیگر برنامه‌ها در کنار برپایی افطاری ساده به صورت جمعی در حاشیه نمایشگاه و تقدیر از مادران بوده است.